.

Hej hej.
Var ett tag sen man skrev här, har blivit nytt år och allt. Är svårt att börja skriva igen efter man har haft paus så länge, känns som man borde skriva allt som hänt men det känns rätt omöjligt. Kan nämna lite som hänt med mig, har blivit orangehårig till att börja med. Det va egentligen inte tänkt att bli så men jag trivdes i det så jag behöll det. Började gå på flytande föda direkt efter nyår och allt som allt har jag gått ner en del vilket känns bra. Som läget ser ut nu går jag mest och väntar och förbereder mig på några stora förändringar som kommer ske i mitt liv, är både läskigt och spännande på samma gång. Det får bli allt för nu. Vi får väl se när jag kan besvära mig med att skriva igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0