.

Blir lika förvånad varje gång jag går in här och kollar att det fortfarande är folk som är här och läser nästan varje dag. Kan ju inte va så kul med tanke på att jag inte skrivit på två månader. Men jag tror nog att jag ska börja så smått för det är kul att ha sen :)
Har börjat på English studies på Malmö högskola och än så länge är det väldigt roligt, lite krävande att pendla dock eftersom det tar sin lilla tid. Har fortfarande inte riktigt hittat någon studieteknik så jag är lite dålig på att göra min uppgifter och sånt. Måste bli lite skärpning där! Idag skulle jag ha lektion från 13-15 så jag åkte hemifrån vid 11, när jag kom dit va där inte så många fån min grupp och läraren va sen så jag gick in och kolla på vårt intärna system eller vad man ska kalla det och där stod att läraren va sjuk. Lite jävla drygt när det tar sån tid att åka. Men men så kan det va. Imorgon har vi Professional writing, vi ska göra en questionnaire där vi ska få reda på vad eleverna gör på sin fritid. Sen är det helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0