.

Hej hej. Hur är läget?
Här är det rätt så bra faktiskt, förutom att jag har en jäkla hicka.
Livet flyter på som vanligt. Jocke har ju varit borta i två veckor nu så det är lite tråkigt. Men och andra sidan så får jag umgås jätte mkt med mina underbara vänner istället.
Förra helgen va jag, Sandra och Lilly hemma hos Ela för vi skulle beställa mat och kolla på Twilight filmerna. Vi bestämde oss för sushi, åkte dit och hämta det och märkte när vi kom hem att det va några grejer som fattades så vi fick åka tillbaka igen. När vi väl hade ätit klart hade väl klockan börjat närma sig nio och vi snacka så mkt så vi bestämde oss för att hoppa filmerna och bara prata vidare resten av kvällen.
Igår träffa jag upp Sandra och Ela i stan. Efter många om och men hamna vi på Bishops arms där vi beställde mat och en flaska vin. Vi satt där ett tag och snacka och hade jätte mysigt. Fast vid halv tio tiden kom det mer och mer fulla människor och ljudnivån steg rejält. Lilly mötte upp oss på Bishops och sen gick vi till Sandra för att spela lite spel. Sandra skulle upp tididgt så vi andra åkte vidare till Lilly där vi fika och snacka lite. Vid ett eller något körde vi och lämna Ela och jag hängde med Lilly hem igen för jag skulle sova där.
Vakna imorse av att Lilly hade gjort en jätte god frukost med ägg och bacon m.m.. Sen bar det av hemåt och har inte hänt så jävla mkt sen dess.
Va mkt det va att skriva kände jag nu, aja så blir det ibland.
Ha en bra vecka.
Kisses
Sushi!
Igår innan stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0