.

Jag har börjat med en jävligt konstig självplågelsegrej som jag inte riktigt förstår mig på. I många veckor nu har jag vägrat att låta mig själv att gå och lägga mig. Jag kan vara hur trött som helst men tvingar mig själv ändå att komma på någon sorts sysselsättning som håller mig från att gå och lägga mig. Jag sitter här nu, klockan är 02.53, och lyssnar på Ola Salo när han var sommarpratare 09. Det är ju väldigt underhållande, men varför inte vänta till imorgon och lyssna då istället? Varför tvinga mig själv att vara vaken när jag hellre vill stäng av datan och sova? Det finns säkert en anledning till det men jag ser den bara inte just nu. Men nu när jag har fått ut dessa tankar ur mitt trötta huvud tänker jag stänga av datan, eller slänga skiten i väggen, och försöka sova. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0