06-03-11

Hej hej!

Nu sitter jag här i sängen och det är en kvart kvar på helgen. En helg som har varit väldigt trevligt. I fredes hände icke mycket, skulle egentligen varit med älsk men han va tvungen att jobba natt så jag tittade på lite film och sånt. Igår bar det av mot Lilly för girlsnight och sleepover. Det va jag, Lilly, Elin, Lina, Kajsa, Sandra och Bezze (Adam joinade också lite senare). Först beställde vi lite mat och sånt, jag va jätte besviken på mitt så jag åt Elins som fick helt fel :P Sen så satt vi och spela ett bra tag samt käka godis och chips. Lilly hade även gjort en jättegod efterätt, vit chokladmousse. Älskar det! När vi hade spelat färdigt satt vi mest och snacka om allt och inget.

När klockan började närma sig sent så åkte alla hem förutom jag och Ela som skulle sova över. Vi bytte om och tvätta av smink och skit sen så kollade vi på Grease. Det va faktiskt kul, älska den filmen när jag va liten. Dock så märker man nu hur fjöntig den är ibland, men va fan, det ska va lite cheesy! :P Efter filmen la vi oss i våra sängar och snackade ett bra tag. Vet inte riktigt vad klockan va när vi somna.

Vi vakna vid 11 imorse och satte igång med frukost nästan direkt. Efter det satte vi tre oss där ute för att sola. Det blåste som fan så det blev jacka, halsduk och två filtar men det brände lite i ansiktet i alla fall. Känns som det hettar lite i mitt ansikte nu, men det kan även bara vara inbillning. Till slut blev jag för frösen så då gick vi in och gjorde negerbollar. Eftersom det va så fint väder kom Ela och Lilly på att vi borde åka till Bruces skog och gå. Så vi packa ner våra bollar och lite te och åkte dit. Gick runder där i den sköna vädret ett tag och sen avsluta vi med fika. Sen åkte vi tillbaka till Lilly där jag mötte upp Jocke och sen åkte vi hem till mig. Vi mös lite sen skulle han iväg på jobb så här ligger jag nu :) Haha fan va långt inlägg det blev när man skulle försöka få med allt. Kul helg har jag haft i alla fall. Speciellt mysigt idag när man tagit vara på en så fin och solig dag.

Imorgon bär det av mot barnmorskemottagningen för att äntligen ta ut min p-stav och prata om andra eventuella preventivmedel. Har tvingat med mig Jocke som stöd :P

Tänkte försöka sova snart faktiskt. Ha det bra!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0