28-02-11

Hola hoes!

Mars imorgon, helt sjukt vad tiden går kids!

Har haft en väldigt trevlig helg faktiskt. I fredes kom Ela hit efter jobb sen drog vi till Familia och käka och sen in på Skopunkten för att vänta på att Lilly skulle sluta. Efter det kom Eva och hämta oss och hem till Lilly vi for. Där kolla vi på Lets dance, Big Brother, drack te och snacka skit. Vid halv ett kom älsk och hämta mig, åkte hem till honom och hoppade ner i sängen.

Lördagen blev det handling. Åkte till Familia först och sen Maxi för att fylla kylskåpet. När det va klart åkte vi inom Jockes mormor och morfar ett slag där hela släkten befann sig. Drack lite kaffe och åt en kaka sen bär det av hemåt. Väl hemma börja Jocke städa och jag hjälpte hemskt nog inte till. Jag körde på en avkopplande ansiktsmask och dusch istället :P Fast jag lagade dock middagen som bestod av fläskfilé och potatisgratäng samt sallad. Resten av kvällen spenderades framför tvn, kollade bland annat på Melodifestivalen. Va inte så jätte förtjust i någon av låtarna. Det bästa va ju helt klart när The Ark uppträdde. Blev lite sentimental och ledsen efteråt eftersom jag tycker det är så sorgligt att dom ska sluta.

Söndagen kom Jockes mamma och kolla på hans lägenhet. Sen drog vi hem till Lilly och Adam. Åt lite av Lillys hemmagjorda sushi vilket va väldigt gott. Det bjöds även på äppelkaka och Big Brother. Va hemma vid elva och sen tog den dagen slut.

Idag har det inte hänt så mycket. Tänkte duscha nu sen ska jag hem till Jelena och käka tacos. Tänka sig två så goda saker på en måndag, vilken tur man har!

Hoppas ni har en trevlig dag.

Kisses and hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0