18-02-11

Hola!

Har haft en riktigt trevlig dag idag. Träffa Lilly nere i stan vid tolv. Vi gick runder lite i stan, Lilly lämna tillbaka några short. Sen satt vi oss och fika på Etoile i säkert två timmar. Henke Larsson kom dit medans vi var där, har konstigt nog aldrig sett honom i stan innan.
Efter fikat gick vi runder lite till och sen tog jag bussen till Jocke där jag sedan blev upphämtat av mor. Påvägen hem hämta vi en tröja jag har beställt. Va inte lika snygg som jag hade trott men den funka.

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli mat och sen ikväll ska nog jag och älsk hem till Lilly och Adam :) Hoppas ni också haft och kommer ha en fortsatt trevlig dag.

Kisses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0