29-11-10

Hola!

Är så sjukt seg idag. Somna inte förrän halv fyra och vakna vid nio.
Fan va less jag är på att bara gå hemma. Jag behöver ett jobb, jag vill ha ett jobb, jag SKA ha ett jobb! Måste fan bli skärpning på mig själv nu! Är trött på att aldrig ha något att göra eller aldrig kunna göra något för jag aldrig har pengar! It sucks monkeyass! Nu börjar sökningen på allvar!

Nu när jag fått ut det ur mitt system så tänkte jag berätta lite om min helg. När vi kom till hotellet stod champangen, chokladen och frukten och väntade på oss. Vi va inte sena att fylla glasen och börja kränga! Efter att vi myst lite va det dags för mat. Vi blev bjudna på rökt lax och creme fraiche, ryggbiff med poatislåda och rödvinssås och till efterrätt blev det creme brulée. Supergott! Efter vår trevliga middag gick vi tillbaka till rummet och badade. Det va så jävla mysigt! Resten av kvällen hände faktiskt inte så mkt, vi tog det lugnt, kolla på film och bara mös. Dagen efter beställde vi upp frukost på rummet. Jag som älskar frukost i alla dess former åt till jag nästan kräkte. Allt var helt perfekt.

Efter jag kommit hem igår så va det sängläge för min del.  Jag som ni alla vet är en riktigt tönt så därför blev jag överlycklig när jag såg att det va Svampbodmaraton hela dagen på Nickelodeon. Efter jag nördat klart mig kom älsk hit. Vi käka middag med mor och åt en god adventsfika. Det va väl min helg i stort sett.

Idag är ju min och älsks ettårsdag, precis som någon lyckats missa det, så vi ska bara umgås och mysa. Har väl egentligen inga andra planer för idag. Nu räcker det med svamlande. Ha det underbart!

Kisses


Trög som jag är glömde jag fota rummet innan vi kom och förstörde allt men jag bjuder på lite bilder från morgonen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0