26-11-10

Hej hej!

Nu har jävlar i det vintern kommit. Tycker det är rätt mysigt faktiskt. Har alltid hatat snö innan men så länge det är lagom mycket och ingen slask så gillar jag det.
Kom precis hem från älsk. Sov där inatt igen vilket var ytterst trevligt. Senare idag ska jag och mor iväg en kort stund till Familia, behöver lite smink. Hon blev jätteglad för sina presenter btw.
Kan även passa på att berätta vad som händer i helgen. På måndag är den nämligen min och Jockes ettårsdag och för att fira det ska vi spendera en natt på Marina Plaza från lördag till söndag. Vi har något kärlekspaket eller något som innebär att vi får champange, choklad och frukt när vi kommer dit och sen ska vi även äta en trerätters middag. Ska bli så jävla mysigt. Tror även att där är ett bubbelbadkar på rummet så vi ska bada satan i det. Har längtat riktigt mycket och jag tror vi kommer ha hur trevligt som helst.

Nej nu tänkte jag att jag skulle duscha. Ni får ha en underbar helg för det tänker minsann jag ha!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0