23-11-10

Hej hej!

Sitter här och gör mest ingenting så jag tänkte att jag kunde slänga in ett litet inlägg.

Från att inte sovit hos Jocke på hur länge som helst har jag faktiskt sovit där två nätter i rad. Där är rätt trevligt när det är rent :P Men ikväll sover jag i min egen säng.
Innan idag va vi på Väla och köpte presenter till min kära mor. Eftersom jag med all säkerhet vet att min mor inte läser min blogg kan jag ju säga att vi köpte en halsduk, ett halsband och en ansiktskräm. Har även gjort ett litet kort på datorn med en fin dikt. Får hoppas hon blir glad för hon är lite svår att handla till.
Provade även en parfym inne på Body shop som lukta super gott så den hamnar nog på önskelistan nu inför jul.
Imorgon ska jag bara va hemma med mamma och fira henne. Eftersom pappa är iväg och min bror är i Filipinerna så blir det bara vi två men det är inte fy skam. Kan va att Jocke också kommer om han inte ska träna.

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen med min lilla Stureluring så ni får ha det bra.

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0