13-11-10

Hej hej!

Då va det lördag och helg. Inte för att det gör någon större skillnad för mig sorgligt nog. Men nu ska vi inte va sånna.

Igår kom min älskling äntligen hem! Va så jävla skönt att få pussa och krama på honom igen. Nästan direkt efter han kom hem så stack vi iväg till Jelena där vi laga mat, sjöng Singstar och kolla på Idol. En mycket trevlig kväll med andra ord :)

Idag ska jag, Emelie och Jonna hem till Mia och ha lite avskedsfest. Mia åker lämligen till Australien den 29:e och stannar där i upp till ett år så vi måste passa på att träffas innan dess. Packa precis in en present till henne och den blev så jävla misslyckad! Hade ingen låda att lägga det i så det blev katastrof! Men får hoppas att hon blir glad för innehållet i alla fall :)

Nej nu ska jag väl hoppa in i duschen tänkte jag. Ha en bra helg!

Kisses


Bjuder på en blondibild bara för skojs skull :P

Kommentarer
Postat av: Gösta

Gott o se att du är igång igen :)

2010-11-14 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0