08-11-10

Hej hej.

I helgen va det Halloweenfest hemma hos några släktingar till Jocke. Jag visste inte alls vad jag skulle klä ut mig till så jag sminka mig typ bara så jag såg lite blek ut och sen rött runt ögonen och mörka läppar. Sen så spraya jag håret med svart färg också. Hade två burkar men det räckte knappt :P Tyckte det blev fint men det va inte så kostymigt. Festen va i alla fall väldigt trevlig.

Denna veckan kommer det nog inte hända allt för mycket. Jocke har åkt till Kristianstad för att gå på en kurs så han är borta hela veckan :( Eller ska iofs umgås med Ela, Lilly och Sandra vilket va väldigt längesen så det ska bli kul. Blir nog en tripp till Ikea med mor också :)

Skriver kanske mer senare i veckan. Ha det så bra.

Love.


Såhär blev det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0