03-11-10

Hej hej!

Efter en väldigt lång paus tror jag att jag ska börja blogga så smått igen. Kommer nog inte blir varje dag men i alla fall några inlägg i veckan. Är kul att ha till senare, detta är ju lite som en dagbok fast mer offentlig.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan ju börja med att säga att jag slutade på mitt jobb som telefonförsäljare. Det va verkligen inget som passa mig och mådde dåligt varje dag när jag skulle dit. Tjäna inte tillräckligt för att det skulle va värt att må så. Men huvudsaken är att jag testa i alla fall. Så nu är jag på jakt efter nytt jobb. Tyvärr är det väldigt snålt nu, mycket värre än innan.

Haha har suttit är i typ fem mintuer för att komma på något mer att skriva men nu tog det fan stopp :P Tänkte att jag skulle börja städa nu faktiskt i brist på annat. Men ni, eller ni kanske är fel, det är nog ingen som läser längre eftersom jag tagit så lång paus :P Men om någon skulle läsa så hoppas jag att du får en bra dag.

Kisses!


Jag har världens billigaste svarta peruk på denna bild och orginal bilden är riktigt jävla ful men jag fixa lite med den när jag inte hade så mycket att göra och då blev den såhär. Tycker den är rätt cool för den känns så 90-tal :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0