Färdig!

Nu är jag färdig med blonderingen av det gula och det är helt klart en förbättring. Det tråkiga är nu att det är rätt så mycket ljusare där uppe än där nere men det kan jag skita i nu. Vill inte hålla på för mycket med håret för det sliter som fan. Ska jag fixa det igen så får det bli om några veckor eller något. Det som jag även skulle göra var att bleka mina ögonbryn. Tyvärr blev dom inte riktigt så ljusa som jag ville ha dom, hade helst velat att dom skulle va helt vita. Men det blev bra som det är nu med. Mina ögonbryn va för mörka för mitt hår innan så detta passar bättre in. Vill bara tillägga att jag inte vill ha några negativa kommentarer för om ni inte gillar det behöver ni inte säga något. Jag gillar det och det är allt som räknas!

Fastnar inte på bild idag så det fick bli såhär istället :P


Dom är inte så gulröda som dom ser ut på bilden, det blev så för jag typ körda i huvudet i en lampa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0