29-05-10

Hej hej!

Jag och älsk sprang runder som galningar igår på Familia för att hitta något att ha på mig igår, tillslut hitta jag något som jag tyckte va okej så jag köpte det. Blev en oversize tröja men paljetter på axlarna, blev rätt nöjd. Även älsk fick med sig en skjorta. Vi va även inom smyckesaffären för att byta en ring, tyvärr hade älsk tappat bort kvittot så vi kunde bara byta den med något av exakt samma summa. Men jag hitta i alla fall ett jätte fint halsband. Ska dock byta kedjan för den va lite kort.

Efter Familia va det bara att skynda hem för att börja fixa sig. Jag kan bara säga som så att locka aldrig ert hår under tidspress. Tog mig 1 timme, sen hade jag bara drygt en halvtimme att göra allt annat. Men håret blev rätt bra i alla fall :) Andy och Ela kom och hämta oss vid tio i 8 och sen bar det iväg mot Lilly. Där bjöds det på rosévin, sangria och thaimat. Finns ingen som gör så god mat som Lillys mamma! Till efterrätt blev det en jätte god cheesecake som Adams mamma hade gjort. Efter maten så skulle vi göra något som hette Lillys kryss, det gick ut på att man skulle gissa vem som va mest eller bäst på något. I början fatta jag ingenting, det va inte förrän efteråt som poletten trilla ner. Första frågan va "Vem suger bäst?" och då skulle dom tre man hade fått gissa på överföra ärtor från en tallrik till en annan med hjälp av ett sugrör bara. Det va massa sånna roliga saker. Tyckte det va en riktigt smart idé, men Lilly brukar va en jävel på att komma på sånna lekar :)

Vid 2 eller halv 3 kom Andys bror och hämta oss, alla va rätt trötta så det va tur att vi inte drog ut. Tyvärr så fick älsk näsblod i bilen och ingen hade något papper så han fick torka sig med sin nya skjorta. Men vi la den i blöt direkt när vi kom hem så allt gick bort :) Vill tacka alla från igår för en trevlig kväll i alla fall :D

Idag har jag och älsk varit på Väla där jag växla några euro till svenska. Sen drog vi till Familia och fika lite snabbt, va alldeles för mycket folk på Väla. Sen vi kom hem därifrån har vi inte gjort så mycket mer än att mysa och kränga pizza. Ikväll händer det nog inte så mycket mer än att va hemma, mysa och spela Monopol. Snacka om att jag ska piska Jocke, han kommer inte ens veta vad som hände!

På tal om inget så brände jag mina axlar satan i det när vi va i Rom och nu har jag börjat fjälla. Ser ut som jag har någon sorts hudsjukdom. Axlarna och ryggen är rätt så brun och sen har jag stora rosa/vita fläckar. Känns lite sådär. Men men det försvinner nog snart :)
Nej nu har jag svamlat nog för idag. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!

Pusspuss














































Ser rätt fräsch ut idag för att vara dagen efter :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0