28-05-10

Hej hej!

Ska börja dagen med ett vanligt blogginlägg och ta ett Rominlägg sen :)

Igår kom älsk och hämta mig så drog vi till Väla. Skulle köpa något att ha på mig ikväll men jag hitta inget som föll mig i smaken. Ska iväg till Familia senare och se om jag hittar något där. Lilly tog nämligen examen igår! Grattis! Så hon ska ha examens/födelsedagsfest ikväll. Ska bli riktigt kul. Kommer nog bli god mat med eftersom hennes mamma har lagat en hel del thaimat, underbart! :D

Nej nu ska jag ner och käka frulle, vi hörs senare!

Kisses!

Jag igår! Måste bara säga att något som är jävligt störigt är mitt nya smink! Det gör sig inte alls på bild! Så fort jag har blixten igång så ser jag flottig och konstig ut, känns sådär.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Tack mihi! Ses ikväll! :D

2010-05-28 @ 11:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0