27-05-10

Hej hej!

Nu är jag hemma igen! Kom hem igår runt halv 7 tiden vilket var mycket tidigare än väntat och väldigt skönt. Vi har haft fem riktigt bra dagar och jag har fotat som en galning. Bilderna får komma upp i omgångar för jag orkar inte sitta och lägga upp alla direkt. Kan ju börja med första dagen nu.

Jag gick upp kl 2 på morgonen, hade bara sovit en kvart på hela natten så ni kan tänka er att jag va rätt sliten. Vi va nog på Kastrup kvart i 5. Där va fullpackat med folk så det va tur att vi kom när vi gjorde. Efter att vi hade checkat in gick vi och handlade frukost. Vi betalade 100 jävla kronor för en sketen macka och grusig sallad! Helt sjukt! Men vi hade jävligt roligt åt det i alla fall, både jag, Lilly och Elin va rätt trötta så vi va väldigt fnittriga :P

Vid 7 eller något så gick vi på planet, jag som hatar att flyga va riktigt nervös. Skakade i hela kroppen och mådde rätt så piss, det värsta va uppstigningen men när vi väl planat ut så va det lugnt. Är faktiskt inte så rädd för att flyga längre. Vi landade i Rom någon gång vid 10, fast vi fick vänta ett bra tag innan vi fick våra väskor och sånt. Sen mötte vi upp Sandra som va helt tårögd av glädje när hon såg oss, så jävla gulligt :D Vi tog tåget till dit Sandra bor och bytte bara om och lite sånt sen va det ut och utforska. Vi gick runder en hel del och hamna tillsist i en park där vi hyrde en cykelliknandesak för fyra. Vi lät Lilly styra vilket var lite av ett misstag för hon kör som en galning haha :P Nej, det va faktiskt riktigt roligt. Efter det drog vi tillbaka till Sandra. Planen va att vi egentligen skulle ut och käka med det börja blåsa satan i det så vi bestämde oss för att bara va hemma den kvällen. Va rätt skönt för jag va riktigt, riktigt trött! Det va nog hela dag ett det :)


















































Va bara tvungen att fota deras roliga pizzakartonger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0