21-05-10

Hej hej!

Sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft tid dom senaste dagarna. Igår gick jag upp kvart i sex och åkte till Lilly. Där käka jag frukost och fixa mig. Sen tog vi bussen till Väla för att vi skulle köpa våra klänningar som fanns med i deras kollektion Fashion against aids. Lilly hade pratat med någon som hade sagt att Väla skulle få hela kollektionen, men när vi kom dit fanns där knappt några grejor alls. Inte våra klänningar i alla fall så vi blev lite bittra, speciellt Lilly :P Men det va bara att åka hem igen. Va hos Lilly ett litet tag sen åkte mor och hämta mig. Vi gick på Familia och letade långklänningar men där fanns inget som jag ville ha. Sen på kvällen åkte jag hem med älsk och tog det lugnt.

Idag åkte jag och mamma till Väla för att kolla fler klänningar, har sett en långklänning på H&M som jag velat ha ett tag men inte testat. Så jag testa den och den satt sådär runt magen. Men vi gick till Kapp Ahl och köpte ett par trosor som håller i kaggen så det blev lite bättre. Köpte klänningen i alla fall, ska ta med den till Rom så får vi se om jag använder den eller inte. Kosta bara 99 kr :D Köpte även ettt linne på H&M igår, bara ett vanligt svart och vit randigt. Det kosta bara 50 kr, känns bra :D

Sen jag kom hem från Väla har jag bara packat och lite sånt. Fick ta en skit stor väska för luftmadrassen tog så jävla stor plats. Kanske borde tagit ut luften?! Skoja bara, riktigt så trög är jag inte :P Vägde den när alla kläder, madrassen och kudden va i och då vägde den 13,5 kg så det borde inte vara något problem att komma under 20 kg gränsen.

Nej nu orkar jag fan inte skriva mer, hade kunnat skriva i en halvtimme till :P Vet inte om jag kommer kunna skriva något när jag är iväg. Kanske om jag får låna Sandras data :) Men ni får ha det så bra i alla fall.

Kisses!

Klänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0