18-05-10

Goddag gott folk!

Jag och älsk sov på olika håll i natt så jag kunde fasen inte sova. Somna nog inte förrän halv 4. Hade satt klockan på 10 men jag orka inte gå upp då så jag sov en halvtimme till. Håller på att försöka vänja mig vid att vakna tidigare nu. Har ju börjat sova till 11-12 varje dag. Måste bli fit for fight nu när vi ska till Rom. Vi ska nämligen åkte vid 3 på lördag morgonen, får hålla tummarna på att få sova något innan för vi har saker att göra när vi kommer dit!

Har precis laddat hem två avsnitt att Top model 14, får hoppas på en bra säsong. Förutom att kolla på det ska jag och mor åka och handla blondering sen så ska vi fixa det gula. Ska bli jävligt skönt att bli av med det. Tänker även göra en annan grej men det säger jag inte förrän senare. Sen ikväll ska jag leka med älsk och vi ska även sova tillsammans. Orkar inte ännu en sömnlös natt. Så ser min dag ut. Jag hoppas att ni får en riktigt trevlig dag!

Puss på gumpen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0