17-05-10

Hola!

Bara fem dagar kvar till Rom, nu börjar det sjunka in och det börjar kittla lite i magen :P Har suttit och gjort en lista på allt jag ska ta med. Tror inte jag har skrivit ner allt för mycket kläder. Men det lär vi ju märka sen. Kommer säkerligen ha massa drömmar nu om att jag glömt jätte mycket saker och mitt pass och allt sånt. Brukar bli så eftersom jag är så nojjig när det gäller att packa. Skriver alltid jätte noggranna listor och sånt. Men hellre det än att jag glömmer allt :P

Hade i alla fall jätte trevligt igår med Jocke och hans familj. Det va lite pirrigt i början men det la sig snabbt. Alla va väldigt öppna och trevliga så man kände sig välkommen. Efter vi hade varit där åkte jag och älsk och handla mat. Blev lite smått och gått, bland annat tapas del mar, vitlöksost och tomatsoppa. Va rätt nöjd faktiskt. Sen va vi bara hemma hos mig resten av kvällen och mös :) Kommer sakna älsk jätte mycket när jag är borta, vet att det bara är fem dagar men vi har aldrig varit ifrån varandra så länge innan. Vet inte om det är mer sorgligt eller gulligt haha :P

Idag ska jag på bio med älsk. Mamma skulle egentligen också med för dom hade fått gratisbiljetter men hon har knappt sovit något inatt så hon skippa det. Så är det någon som vill följa med så får vi hojta till. Vi ska kolla på Robin Hood. Om inte bion håller på allt för länge så ska jag träffa Lilly och Ela efter och planera inför Rom :)

Hoppas ni får en bra dag.

Kisses

Jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0