16-05-10

)Hej hej.

Har inte skrivit något ordentligt på ett tag nu men jag har verkligen inte haft lust. Har mest suttit hemma och kollat på Celebrity rehab och Sober house och varit med älsk. Men men nu får jag ta tag i det hela och skriva något. Jag och älsk kollade på Sherlock Holmes igår, riktigt bra faktiskt så se den om ni får chansen :)

Snart ska älsk iväg till jobb och sen när han kommer tillbaka så ska vi hem till hans morbror som fyller/har fyllt år. Det är första gången jag kommer va med på något kalas eller något sånt med hans familj så jag är faktiskt nervös men det ska nog gå bra.

Nu är det bara 6 dagar kvar till Rom, det börjar nog sjunka in nu att vi faktiskt ska dit. Måste börja lägga fram allt som jag ska ha med mig och väga min väska och sånt. Det som kommer väga mest är nog luftmadrassen som jag ska ha med. Måste verkligen försöka packa smart, men det är inte riktigt min grej. Jag tar alltid med mig alldeles för mycker kläder. Man vet ju aldrig vad man kanske kommer behöva :P Men jag ska försöka ta med så lite som möjligt, kan ju vara att man köper något när man är där också. Men men allt löser sig.

Jag hoppas ni får ha en trevlig dag i alla fall.

Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0