11-05-10

Hej hej!

Gud nu när jag skulle skriva så bara stod det stopp i skallen. Vet inte alls vad jag ska skriva eller hur jag ska börja. Men men finns väl inte så mkt att säga idag. Har tagit det lugnt och fixat med håret och lite sånt. Ska iväg med älsk snart och skicka iväg böckerna som jag fått sålt. Gött med lite klirr i kassan. Kan behövas inför Rom.

Nej nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska säga, men hoppas ni får en trevlig dag.

Puss

Kanske borde färga håret blått istället :P


Jag idag

Kommentarer
Postat av: sandy

jätte fint, förutom det gula då ;) Men får jag lov att säga att jag verkligen älskade ditt hår så som du hade innan? :) 11 dagar!

2010-05-11 @ 17:35:53
Postat av: Malin

Ja jag gilla också mitt hår innan men jag va så jävla trött på utväxten. Men men det löser sig med de gula :)

2010-05-11 @ 17:43:04
Postat av: Lilly

I have faith in you. I think it's gonna be Leeegee.... wait for it.... nnndaaaary. Ja jag är uttråkad :) Lite mörkare slingor hade vart toppen på i:et ;D Mjaaau

2010-05-11 @ 19:54:00
Postat av: Malin

Det är ju kul att alla säger till mig hur mitt hår borde vara istället.

2010-05-12 @ 12:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0