10-05-10

Hola!

Måndag och ny vecka. Min dag har mest bestått av pirr och i magen och tänkt ut alla hemska saker som kan hända med mitt hår. Om det hade blivit för blont, eller om det blir för gult, om det trillar av, om det blir grönt, om det inte kommer passa min hy, ja allt som kan gå fel helt enkelt. Jag vet att jag är nojig men jag vill verkligen inte färga håret brunt igen när jag äntligen fått det ljust. Mitt hår är mitt allt haha :P Men ni får hålla tummarna så återkommer jag senare med resultatet!

Ja nog om mina rädslor! Idag är jag inte riktigt säker på vad som händer. Eventuellt ska jag hem till Kajsas nya hus men det beror på när jag blir klar. Annars ska jag säkert va med älsk.

Nu har jag nog inte så mkt mer att säga, men vi hörs senare.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0