09-05-10

Hej hej!

Ligger nyduschad i sängen och ska väl börja fixa mig snart.
Har varit en väldigt lugn helg. Va hos farmor igår hela familjen, och älsk. Va riktigt trevligt. Det gäller att passa på att träffa dom äldre så mycket de går för man vet aldrig hur lång tid man har kvar tillsammans. Det lät hemskt men det är ju faktiskt sant. Efter vi va hos farmor åkte vi en sväng in till Nova där vi hittade en jätte fin skinnjacka till mor och jag köpte en helt vanligt långt vitt linne. Som jag redan skitat ner, typiskt mig :P På kvällen va jag hemma hos älsk och vi spela lite Monopol och mös.

Idag har det faktiskt inte hänt allt för mycket än. Vaknade halv 12 och vid halv 2 så lämna älsk mig hemma hos mig för han skulle jobba. Jag har sagt hejdå till Micke som ska åka hem idag. Vet inte vad som händer senare idag men det är nog inte allt för mycket. Hoppas ni får en trevlig dag i alla fall.

Kisses

Tycker denna bilden ser så sommrig ut och det piggar upp lite när det är skitväder ute :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0