07-05-10

Hej hej!

Planen idag va egentligen att åka till banken och till arbetsförmedlingen men vi fick skippa det för det blev för lite tid. Pappa kommer snart med massa grus och sånt som ska va till att fixa där ute. Sen kommer min bror idag också så det blev lite tight. Man vill ju gärna va hemma när han kommer. Skulle egentligen till Tyskland med Lilly imorgon men eftersom jag glömt att Micke skulle komma och inte träffar honom så ofta så fick jag tyvärr hoppa det.

I alla fall, igår va jag och älsk på Väla och kolla runder lite. Köpte två vanliga linnen på Stadium för 99 kr och två nagellack. Ett grått och ett (trodde jag) rosa. Det rosa va tyvärr genomskinligt vilket jag borde förstått. Men men det är aldrig fel att ha ett sånt. Sen åkte vi hem till älsk och spelade lite Monopol. Vi har något nytt där man betalar med kort istället för pengar. Kan va skönt att slippa alla sedlarna men drygt att behöva stoppa in och ut korten och sånt hela tiden. Men i alla fall så gick det inte så bra för mig. Det spelet har alltid haft något emot mig. Det spelar ingen roll vem jag spelar med, det går alltid dåligt. Jag har sån jävla otur och hamnar i fängelse hela tiden, och hamnar alltid på den andra personens gator och dom hamnar ALDRIG på mina! Nej men tror att Monopolgubben konspirerar emot mig! Men jag ska fan tvinga älsk att spela med mig igen! Någon gång måste jag vinna.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt. Hoppas ni får en trevlig dag och inte blåser bort :)

Kissses!

Jag igår.


Ena linnet


Andra linnet.


Nagellacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0