03-05-10

Hello assfaces!

Kom hem från älsk vid halv 7 sen däcka jag och sov till 12. Inte helt fel faktiskt. Kom inte i säng förrän halv 3 i natt kanske. Spela typ Spore hela kvällen, skit sugigt att det inte funkar på min data så jag kan bara spela hos älsk.

Idag vettifasen vad som händer. Funderar på att åka hem till älsk och spela lite haha :P Som ni kanske förstår så har jag lagt detta med skolan på hyllan. Tycker det är så jävla meningslöst att gå dit. Får inget ut av det ändå. Så jag går runt här hemma och är så whitetrash som det går. Än så länge har jag inget emot det men det kommer bli så måttligt skoj sen när pengarna är borta. Men det tar jag tag i då.

Jelena skrev till mig precis och fråga om vi skulle ut och gå så då har jag i alla fall något att göra idag :)

Nej nu har jag väl inte så mkt mer att säga idag. Hoppas ni får en bra start  på veckan!

Kisses

Bajskorven!


Asså jag är som en mamma som precis fått sitt första barn när det gäller Sture, jag tar minst 30 foto på henne i veckan. Men man kan ju inte låta bli när hon är så jävla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0