01-05-10

Oj oj nu va det maj, här går det undan!

Det va jätte trevligt igår. Vi spelade bland annat Kampen mellan män och kvinnor, såklart vann kvinnorna! ;D Kom hem vid 1, så fort jag la mig i sängen så slockna jag nästan direkt. Man blev ju inte piggare av att bli kittlad på ryggen, mysigt mysigt! :)

Idag har jag och älsk varit på Familia en runda. Han bjöd mig på en liten shoppingtur, jag är så jävla bortskämd. Men jag gillar det! Hittade dock bara två grejor, men det va två jävligt bra och snygga grejor! Efter det åkte vi hem och dega på soffan, jag somnade en liten stund. Skönt va det.

Ikväll ska vi bara va hemma och kolla på film. Har blivit lite sjuk så jag är inte så sugen på att hitta på något. Vi ska i alla fall kolla på Hopplös och hatad av alla. Det är en brittisk komedi, har inte hört om den innan men den verkar bra. Hitta den när jag kollade bland olika rescensioner.

Jag hoppas att ni alla får en jätte kväll för det ska jag :)

Pusspuss

Jag igår. Blev kavaj över långärmad randig tröja och leggings.


Hittade denna skönheten på H&M. När jag såg den tänkte jag "Fan va ful den va, den måste jag ha!" Jag älskar "fula" kläder.


Det blev även denna kofta, också från H&M. En svart kofta är alltid bra att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0