31-03-10

Hej!

Måste berätta om en väldigt rolig sak som hände igår! Lilly hade först ringt för att hon ville prata med älsk och jag som trodde att det handla om en data tyckte inte att det va något konstigt med det. Efter ett tag ringer Lilly tillbaka igen och frågar om Jocke hade sagt något så sa jag bara att han hade sagt att ni prata om det med datan. Så börja Lilly skratta, hörde även att Sandra skratta i bakgrunden så tänkte jag "Va fan är det nu!?"
Men så berätta hon att hon, Elin, Sandra och Jocke har lagt ihop pengar till en flygbiljett så att jag också ska få åka med till Rom i maj. Jag kunde egentligen inte följa med för att jag inte haft råd men nu ska vi alla dit och det ska bli så jävla roligt. Lilly fick tårar i ögonen och då fick Sandra också det och när min chock hade släppt börja jag också gråta. Till och med min mamma blev helt rörd när jag berätta det. Det är den bästa present jag fått och jag älskar er alla fyra :D Drömde till och med inatt att jag skulle åka iväg, fast då hade jag iofs glömt nästan allt jag skulle ha med mig haha :P
Så den 22 maj bär det av till Rom, ska vara där till den 26:e!

Idag ska jag nog inte göra så mkt, älsk ska komma hit så ska vi sola för det blev aldrig av igår. Mer än så blir det nog inte idag. Men hoppas ni får en bra dag.

Pusspuss

Roma




Kommentarer
Postat av: Lilly

BUONGIORNO BELLA! ROMA HERE WE COME! :D mihi älska

2010-03-31 @ 21:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0