30-03-10

Hola!

Va ute och gick med Ela precis, vi snacka om lite allt möjligt. Va riktigt skönt att komma ut. Lite senare ska nog älsk komma hit så ska vi åka och sola. Behöver all färg jag kan få :)

Igår va vi som sagt på Ikea, köpte en bäddmadrass, sängkläder, täcke och kudde och lakan. Vi köpte svarta sängkläder och gråa lakan, riktigt snyggt faktiskt.
När vi stod i kassan fick jag ett väldigt underligt samtal från Lilly som följdes av några väldigt konstiga sms. Det hela slutade med att hon och Sandra överraskade mig och Jocke när vi käka. Dom hade tydligen sprungit runder på Ikea för att hitta oss, dom är så underligt underbara :P

Nu tänkte jag slänga mig i sängen och kolla lite på tv. Ha en bra dag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0