29-03-10

Hej hej!

Idag är det den 29:e och jag och Jocke har varit tillsammans i fyra månader. Tiden har gått riktigt snabbt.

Jag är helt kär i Shutter island. Tyckte den va riktigt, riktigt bra. Lättskrämd som jag är hoppa jag till skit många gånger men det va bara kul :P Det är verkligen en film man måste se. Jag hade lätt kunnat se den idag igen. Riktigt bra.

Vakna inte förrän halv 11 idag, är fortfarande skit trött. Plus att jag är lite snorig och har ont i halsen så det gör inte saken bättre. Men det gäller bara att le och tänka på något annat. Senare ska jag med älsk till Ikea och köpa en bäddmadrass. Det är verkligen på tiden. Hans säng har varit måttligt skön. Efter det ska vi nog käka något och sen får vi se :) Nu tänkte jag faktiskt hoppa in i duschen, om jag vågar. Är fan lite rädd från filmen igår trots att man inte såg något läskigt. Men jag tycker det är väldigt skrämmande med svårt psykiskt sjuka människor, man vet aldrig vad dom kan göra. Men men, hoppas ni får en trevlig dag.

Kisses

Mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0