28-03-10

Hej hej.

Igår va vi först hemma hos Sandra och käka tacos, prata, drack och spela sanning och konsekvens. Hade jätte trevligt. Sen drog vi in till stan och skulle till Tivoli. Vi stod i kö en hel timme och när vi väl va inne hade jag tappat lusten helt så jag åkte hem igen. Det är så synd när det blir så men ibland blir det inte som planerat.

Idag har jag inte gjort speciellt mkt. Är rätt trött, men inte bakis som tur är. Har duschat i alla fall så då piggna jag till lite grann. Ikväll ska jag och älsk kolla på Shutter island. Ska bli jätte roligt, har velat se den jätte länge. Första gången som jag och älsk går på bio tillsammans också. Eventuellt ska vi ut och käka innan men jag vet inte riktigt hur peppad jag är på det. Är egentligen inte sugen på att va ute bland folk överhuvudtaget idag men jag vill så gärna på bio så då får jag skita i det.

Hoppas ni får en bra dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0