27-03-10

Hola!

Igår åkte jag och älsk till Centersyd och handla lite. Jag köpte en hatt, solglasögon och lösögonfransar :) Innan vi stack så skulle älsk iväg och handla snus, inget konstigt med det. När han kom hem så märkte jag att han gömde något så fråga jag vad han nu hade köpt men det ville han inte säga så jag gick in i badrummet och sminka mig färdigt. När jag kom ut så låg där en liten låda på datan. Så jag öppna den och där låg en jätte fin ring (det va inte en förlovningsring). Jag har verkligen världens bästa pojkvän. Har aldrig varit med om att bli så bortskämd innan, inte helt fel faktiskt :P

Efter Centersyd va vi hemma ett litet tag och sen va det iväg till Påarp. Först hämta vi upp Emelie på stationen och gick och handla. Väl hemma hos Mia så grilla vi, spela spel, prata och kolla lite film. Älsk kom och hämta mig igen vid kvart i 12 kanske. Blev lite mys hemma sen sängen.

Idag va det upp och sen iväg. Åkte till Apoteket och handla nässpray och sen till Bjuv för att sola. Sen dess har jag bara varit hemma och gjort lite allt möjligt. Nu blir det duschen och lite senare ska jag fixa mig inför ikväll. Ska hem till Sandra och käka med henne och Ela. Sen blir det stan och Tivvan :)

Hoppas ni får en trevlig lördag.

Pusspuss

Min hatt och solglasögon. Fick även tröjan av älsk i fredes :)


Ringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0