25-03-10

Hej hej!

Nu är det vår, helt klart! När jag va ute och hämta ett paket innan så blev det rätt så hot. Hade jag inte haft jackan hade det nog varit mycket skönare. Som sagt hämta jag ut ett paket med mina grejor från H&M, klänningen satt jätte bra. Det blir helt klart den på lördag :) Hade tänkt köpa mig ett par lösögonfransar, kommer va så jävla snygg haha :P

Vid fyra körde mor mig till skolan, men när jag kom dit va där inte en jävel. Satt där i 20 min och väntade men ingen kom. Om det nu inte är någon lektion kan väl folk för fan höra av sig. Blir så jävla less på sånt. Men det va bara att traska hem igen. Nu sitter jag och fiser gott i min säng och glor på tv, inte helt fel faktiskt. Det lär jag göra till älsk kommer och hämtar mig ikväll. Ska bli så jävla gött att träffa honom igen. Han saknat honom väldigt mycket. Så vi ska bara mysa och kramas hela kvällen. Underbart :D

Vet inte om jag hinner skriva imorgon men då ska jag i alla fall till Centersyd med älsk och på kvällen ska jag hem till Mia i Påarp. Vi ska nog grilla faktiskt. Ska bli mycket roligt att träffa mina Svalövsbabes.

Hoppas ni får en jätte trevlig dag för det ska minsann jag!

Kisses

Moi idag. Som ni ser på bilden har jag fått så jävla mycket bebishår på sista tiden. Vet inte om det är bra eller dåligt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0