23-03-10

Hej hej.

Vet inte riktigt hur jag ska börja idag. Har faktiskt inte gjort speciellt mkt. Började i alla fall läsa på geografin idag, fattar ingenting. Tycker boken är skriven så jävla rörigt och den använder massa ord som jag kan anse borde förklaras. Men men jag får maila min lärare och bestämma en tid för den finns ingen mening att sitta och läsa något som jag inte förstår.

Fick förresten ett sms innan om att mina sista grejor från H&M har kommit. Tyvärr kan jag inte hämta ut det förrän på torsdag då jag fått mina pengar. Nu vet jag också vad jag ska ha på mig när vi går ut på lördag :D Om det nu passar det vill säga, men det tror jag :) Resten av dagen vettifasen vad jag ska göra men det löser sig.

Tycker att det är jävligt tråkigt när folk inte kan svara på en enkel fråga.

Nej nu ska jag käka mellanmål och sen blir det Top model. Hoppas ni får en trevlig tisdag :)

Kisses

Kommentarer
Postat av: sandriii :)

äntligen skriver du lite om dig själv :) tycker också att det är jävligt bull, sådana människor klarar vi oss utan :))))) hihihi

2010-03-23 @ 17:14:47
URL: http://sandralapadat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0