22-03-10

Hej hej.

Måndag och ny vecka. Dagen började med att jag och älsk körde runder i stan hur länge som helst för att hitta var hans mäklare var, till sist palla vi inte leta längre så vi åkte vidare till Ikea. Dessvärre hade vi inte så mkt tid på oss eftersom vi hade varit i stan så länge så vi stressa oss igenom och kom därifrån med en stor hög diskhanddukar. Sen blev det Väla för en snabb lunch efter det körde älsk mig till skolan. Eftersom älsk ska iväg till Göteborg idag så blev det ett långt avsked i bilen. Efter det att jag kom hem från skolan har jag inte gjort speciellt mkt och lär nog inte göra speciellt mkt resten av dagen heller.

Jag och älsk fick förresten åka till stan igår vid 12 för att köpa Ipren till mig, hade en sån jävla huvudvärk. Det blev en tur till McDonalds med tyvärr :P Men det va värt det. Nej nu ska jag ta ut mina linser och bädda ner mig i sängen :) Ha en bra dag. Pusspuss

Idag


Det finns inget bättre än att vakna upp bredvid den man älskar.


Som jag sagt innan köpte Jocke en bil förra veckan, en Saab. Igår hittade jag denna t-shirt hemma hos honom. Kunde inte sluta skratta. Tyckte det va rätt så lustigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0