19-03-10

Hello lovelys!

Då va det fredag, inte helt fel. Jag och mor ska iväg och handla mat sen. Min bror kommer nämligen vid halv fyra så det hade ju varit trevligt för honom om han hade kunnat få någon mat :P Älsk ska också komma sen efter jobbet. Han ska nämligen iväg på fest imorgon så då får vi passa på att leka idag. Han fick förresten sin bil igår så han kom hit och vi körde en liten runda. Efter att ha varit hemma ett litet tag så ville älsk att jag skulle sova hos honom så han kom och hämta mig igen.

Vid halv sju imorse så skulle älsk till jobb så han lämna mig på vägen. Gick raka vägen upp och la mig i min säng igen. Sture skulle promt hänga med och sova bredvid. Det jobbiga med Sture när hon ska sova hos en är att hon tar så jävla stor plats. Även om hon är mycket mycket mindre än mig så lägger hon sig på snedden så jag är tvungen att ligga intryckt mot väggen :P Men det är ändå mysigt att hon är där så jag låter henne ligga så :)

Ikväll ska vi förresten käka kanariskpotatis och mojjosås. Mamma och pappa köpte med sig några burkar när dom va där. Det är nog något av det godaste jag ätit. Åt det varje dag när jag va på Kanarieöarna. Hoppas bara att den såsen är samma som vi åt. Nej nu ska jag väl börja göra mig i ordning. Hoppas ni får en jätte bra dag.

Pusspuss

Min lilla plutt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0