17-03-10

Hej hej :)

Älsk sov här inatt. Vi spela lite spel, jag fick lite massage och glodde på tv. Va en lugn kväll med andra ord :) Hämta även min lila klänning igår och den satt väldigt bra så jag är nöjd :D
Älsk gick i alla fall vid 6 imorse för att åka iväg till jobb. Jag sov så klart vidare, pallar fan inte gå upp kl 6 om jag ändå inte ska någonstans :P Vakna igen vid 9 av att Mia skicka meddelande till mig, vi från Svalöv (dvs jag, Emelie, Jonna och Mia) ska nog träffas nästa fredag. Mycket skoj. Sen dess har jag inte gjort mycket förutom att tagit Revaxör i mitt öra. Har känt mig döv sista tiden så jag tänkte att jag skulle testa och se om det blev någon skillnad. Vet inte än men vi får väl se :D

Nu är planen att ta Revaxör i andra örat med (väldigt aktiv dag idag :P), städa undan lite på mitt rum och sen ikväll ska jag fika med Elin, Lilly och Sandra. Sandra är hemma på Rom ett tag nu så då måste man ju passa på att träffas :D

Jag vill så gärna åka till Canarieöarna igen, har bara varit där en gång men jag trivdes så bra. Vill verkligen dit, är så trött på mörkret och kylan nu. Hade verkligen behövt lite färg på kroppen, är som en vandrande lik nu. Men någon gång ska jag väl lyckas att spara ihop pengar till att åka :)

Jag hoppas att ni får en bra dag för det ska minsann jag :)

Pusspuss

Bild från när jag va på Gran Canaria för rätt så många är sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0