16-03-10

Hej hej.

Kom precis hem från stan, har varit på möte och sen träna jag. Känner äntligen att jag är tillbaka på rätt spår. Jag måste kämpa nu. Va i alla fall jätte skönt att träna. Tycker det är roligt, mitt problem är att få tummen ur och verkligen ta mig dit. Älsk kommer hit snart, känner att vi behöver umgås lite och bara ta det lugnt. Det va ingen bra dag igår och jag hoppas att det aldrig händer igen.

Köpte en väska från en bloppis som kom idag, den är väldigt fin faktiskt. Min lila klänning från H&M har också kommit, ska gå och hämta den sen. Får hoppas att den sitter bra. Nej nu ska jag lägga mig i sängen ett tag. Känner mig helt slut. Hoppas ni får en trevlig dag.

Pusspuss

Jag idag.


Väskan, perfekt till fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0