14-03-10

Sunday bloody sunday!

Jag har lite hat/kärlek till söndagar. På ett sätt är det skönt för man behöver göra absolut ingenting och på ett annat sätt så är det total ångest för att helgen är slut. Igårkväll va jag och älsk bara hemma och kolla på Melodifestivalen och The Clevland show (han från Family guy). Tycker om Annas låt så det gjorde mig inget att hon vann, dock tror jag att vi hade haft en bättre chans om Salem hade vunnit. Älskar hans låt, den sätter sig verkligen i skallen.

En låt som jag verkligen hatar med hela mitt hjärta är Manboy med Eric Saade, blir riktigt arg när jag hör den. Texten makear ingen scence överhuvudtaget. Jag kom på att det hade låtit mycket bättre om den hade gått: "Manwhore, manwhore. You can call me manwhore. I don't care, I'll show you how to love." Det hade varit fan så mycket bättre kan jag tycka, då hade jag nog till och med gillat den :P

Nej nog om Melodifestivalen. Älsk har köpt bil btw :D Rätt så trevligt kan jag tycka. Dock har han inte betalat hela än så han får inte den förrän han fått sitt lån. Pappa kom och hämta mig vid halv 5, det har inte ens gått två timmar och jag längtar redan tillbaka. Här är så jäkla tråkigt så eventuellt åker jag tillbaka igen. Hoppas ni får en mycket trevlig söndagkväll.

Kisskiss

I fredags

Kommentarer
Postat av: Patrik Arnesson

Ditt inlägg är nominerat till Best Of Buzz av användarna på EventBuzz, får du flest röster vinner du 5000 kr!

2010-03-15 @ 15:56:32
URL: http://www.eventbuzz.se/buzz/best_of

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0