13-03-10

Hello lovelys!

Är lite sliten idag. Det blev en oplanderad tripp till stan igår. Jelena hade inget att göra och ville in till stan och ta en cider så jag, hon, älsk och Johan åkte till till stan och satt oss på Bishops. Va väldigt trevligt :D Kom dock inte i säng förrän rätt sent så jag är som sagt lite trött idag.

Jag och älsk kom precis hem från Familia och Maxi, vi åt på Grafitti och handla mat till ikväll. Planen nu är att vi ska köra upp till Kullaberg och gå lite. Kan behövas och nu när det ändå är fint väder är det lika bra att passa på. Först ska vi hem till mig så ska jag byta om och hämta lite saker. Ikväll blir det nog bara hemma och kolla på Melodifestivalen, kanske kolla en film med om vi orkar.

Hoppas ni får en jätte trevlig lördag.

Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0