12-03-10

Fredag idag! Gör egentligen inte så stor skillnad för mig eftersom jag är ledig nästan varje dag. Trots det får jag fan inget gjort, illa illa. Men nu ska vi inte fokusera på sådant tråkigt! Fick förresten min tankini i tisdes, på tok för stor så jag ska skicka tillbaka den. Vill inte ha den överhuvudtaget längre. Har beställt en baddräkt från H&M istället. Det är verkligen alldeles för lätt att beställa saker på internet, det går så snabbt att klicka hem massa grejor :P

Idag ska jag och mor göra lite ärenden, bla slänga massa kläder, skicka tillbaka grejor till ellos och handla tror jag. Sen ikväll ska jag eventuellt va med min kära, men det är inget bestämt än. Älsk ska förresten kolla på en lägenhet på Planteringen idag i stan. En trea på typ 4500 i månaden. Inte allt för dyrt kan jag tycka. Får hoppas att den inte är skabbig bara men det tror jag faktiskt inte. Tror nog bara att det är älsk som ska se den så vill han ha den så får jag nog den, eller jag är inte säker. Är inte så jävla insatt :P

Nej nu har jag ordbajsat nog. Ha en trevlig dag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0