11-03-10

Konichi wa!

Sitter i soffan hemma hos älsk och tänkte göra det sista på min läxa men jag förstår inte riktigt frågan så jag får hoppa det. Älsk är i stan med sin morfar och kollar på en bild. Hoppas det blir den, om den nu är fin. Hade ju varit skönt för honom och få en bil så han slipper ta bussen. Hade varit trevligt för mig med, det går inte att sticka under stolen med :P

Mor kommer och hämtar mig vid tre och sen börjar min lektion kl 4. Etik och livsfrågor, roligare än vad det låter :P Ikväll ska jag nog bara va hemma och plugga. Hade ju som mål att bli klar med första häftet i historia denna veckan så det gäller att ligga i. Har svarat på dom flesta frågor, nu är det bara några kvar som jag känner att jag måste diskutera med någon om. Blir nog mor min. Kan va bra att höra någon annans syn på saker om man inte är helt säker på vad dom är ute efter i frågan. Hoppas ni får en bra dag.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0