10-03-10

Hola biiatches!

Har precis kommit tillbaka efter min date med Jelena. Vi gick och käka, sen gick vi runder lite i Bjuv och snacka. Va riktigt kul att träffa henne. Va väldigt längesen vi snacka. Ska iväg till älsk sen och sova där. Han sluta tidigt idag och ska va ledig imorgon så det är lika bra att passa på :) Måste göra läxa till imorgon också, men det får jag ta och göra där. Han ska ändå iväg och träna i två timmar så då kan jag passa på att få det gjort.

Köpte min jacka igår, blir dock ingen bild för den blev bara helt svart och hur kul är det :P Fick även tag i ett par riktigt sköna leggings, va verkligen på tiden. Nu har jag nog inte mycket mer att säga. Hoppas ni får en riktigt trevlig dag. Kom precis på att det är Greys anatomy och True blood idag! Lovely! Ha det bra.

Kisses

Idag

Kommentarer
Postat av: Jelena

Nästa gång får det inte dröja lika länge :D

2010-03-10 @ 15:50:52
URL: http://jeelenar.blogg.se/
Postat av: Anna

SÅ snygg du var !

2010-03-12 @ 13:58:05
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0