07-03-10

Hej hej.

Blev aldrig att jag skrev något igår för mitt internet funka inte där hemma sen åkte jag till älsk. Igår va jag och Ela hemma hos Lilly och käka, spela spel och umgicks. Det va riktigt trevligt. Älsk kom också lite senare, vi spela ett spel som hette Lika par leka bäst eller något. Lilly och Elin vann, känns ju måttligt skoj haha :P Fast dom har iofs känt varandra längre, vi skyller på det :D Blev sent igår, åkte hem någon gång efter halv 2.

Vakna imorse efter att ha drömt jätte konstiga drömmar och bara börja gråta, jag grät säkert i en halvtimme och jag har ingen aning om varför. Jätte konstigt :P Men nu är jag glad igen som tur är. Jag och älsk funderar på att skaffa en katt, vi ska åka till Tassebo någon dag och kolla lite. Jag vill ha en vuxen katt för jag vet att dom är mycket svårare att adoptera bort. Är nästan skönt att slippa kattunge fasen. Men det är inget säkert, vi måste fundera en lång stund på det. Men det skadar ju inte att åka dit och kolla i alla fall :) Idag ska jag nog va kvar hos älsk hela dagen, åker nog inte hem förrän imorgon. Tror inte det händer något speciellt idag faktiskt, kanske ska in till Elias och Rebbe sen och gratta Elias lite :)

Nej nu ska jag börja fixa mig för jag kom precis ut ur duschen. Ha en trevlig söndag.

Pusspuss

Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0