05-03-10

Hello snyggings!

Då va det fredag igen, inte helt fel. Hade tänkt att jag skulle plugga lite historia nu på dagen. Har ju inte börjat med några av mina distanskurser än så det är fan dags nu. Ikväll vet jag inte riktgit vad jag ska göra. Eventuellt ska jag sova hos älsk, men han slutar inte förrän sju så jag får se.
Blev så glad när man återigen vaknade av att det va soligt ute. Hur mysigt som helst. Dock är det rätt kallt idag men hellre att det är lite kallt och sol än varmare och grått.
Mamma ska börja va hemma nu på fredagarna för hon har tillfällit gått ner på deltid eftersom dom inte har så mycket att göra på hennes jobb, så vi hade tänkt att vi skulle börja simma varje fredag. Har alltid älskat att simma men jag har aldrig gillat att visa mig i badkläder så jag har struntat i det. Men du skiter jag i vilket och tänker minsann simma ändå. Beställde hem en tankini från ellos igår så jag slipper va helt bar i alla fall :P
Nej nu finns det nog inte så mkt mer att dela med sig av. Hoppas ni får en underbar fredag.

Kisses!


Tankinin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0