04-03-10

Hej hej.

Blev tyvärr ingen skola idag för min lärare hade haft ett dödsfall i familjen, inte kul sånt.
Igår så kom älsk hit en liten stund, sen när han skulle dra bestämde jag mig för att hänga med han hem. Så medans han va och träna så städa jag lägeheten :) Åkte hem från honom vid 11 imorse och gick till Komvux för att få min studieförsäkran påskriven. Nu är det äntligen iväg skickad. Hoppas på att jag har pengarna senast onsdag. Har även bestämt mig för att gå fyra veckor på påsar någon gång efter den 25:e, behöver det för att komma igång igen :) Va och handla med mor innan också. Köpte några riktigt fina glasbehållare med te. Kosta typ 17 kr/st så det kunde de va värt :D Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. Det lär vi märka då :)

Det blev en kort och koncis uppdatering idag. Känner inte att det behövs mer idag. Ha en underbar torsdag.

Pusspuss

Idag, första gången jag gick ut med läppstiftet. Tyckte alla gamlingar på City gross glodde en del :P


Dom fina teflaskorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0