03-03-10

Hej hopp!

Fint väder idag igen! Inte helt fel. CSN har förresten hört av sig nu och min ansökan blev godkänd. Ska bara ha min studieförsäkran och sånt påskriven och inskickad sen tar det två bankdagar tills jag får mina pengar. Så nästa vecka någon gång skulle jag tro :D Känns så jävla skönt! Fick dock inte lika mycket som jag trodde, blir typ 1000 kr mindre men det är tillräckligt för att kunna betala tillbaka allt jag är skyldig.

Idag ska jag bara va hemma och plugga, måste läsa klart min bok. Har typ 100 sidor kvar men det klarar jag :D Ikväll är det säsongspremiär på Greys anatomy och True blogg, så jävla gött! Så jag vet vad jag ska göra idag.
Nej nu ska jag slänga ut katten på order av min mor. Ni får ha en underbar dag.

Kisses

En sommarbild för att pigga upp lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0