02-03-10

Hej hej.

Tisdag och det är jätte fint väder ute. Synd att det inte är lite varmare men man får va glad för det lilla. Va som sagt med Lina igår. Vi va en runda på Väla, Familia och City gross. Vi åkte även inom älsk ett litet tag för jag skulle hämta lite grejor, så hängde Lina med och såg hur där såg ut. Ser det som mitt andra hem nu, har ju nycklar och allt :P Sen åkte vi hem till Lina och tog det lugnt.

Idag vaknade jag av att jag gjorde gråtljud, drömde nämligen att jag grät jätte jätte mycket. Hade gjort så att två skepp med massa skolbarn hade sjunkit. Grät riktigt riktigt mycket. Konstig dröm va det i alla fall. Nu har jag mest pluggat, har lite grejor som måste vara klart till på torsdag så jag tänkte att jag lika gärna kunde göra det nu. Ikväll kommer älsk hit, han ska sova här :D Nej nu ska jag fortsätta mitt pluggande. Ha det bra i det fina vädret.

Pusspuss

Igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0