01-03-10

Helt sjukt va snabbt tiden går, det är fan redan mars. Tråkigt att våren inte kommit än dock. Va ju hur mysigt väder som helst igår och så idag snöar det och blåser som fan. Inte alls kul kan jag tycka. CSN har ännu inte hört av sig, börjar bli riktigt jävla förbannad nu. Så jävla svårt ska det inte vara och ta ett jävla beslut, jag har ju redan sökt två gånger innan så dom borde fan ha all information som behövs. Tycker det är rätt så dåligt.

Men men nog med tråkigheter. Ska till skolan vid halv 3 och ha psykologilektion. Ska bli roligt faktiskt, tycker det är en av dom bästa kurserna jag läst. Efter skolan ska jag nog leka med Lina. Va längesen nu. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det löser sig.

Va hos älsk igår. Han stack och tränade vid sju så jag, snäll som jag är, städe hans badrum och kök. Det va verkligen välbehövligt. Man ser aldrig hur skitigt något är förrän man börjar städa. Nej nu har jag nog inget mer att säga faktiskt. Ska ta något och äta och sen ska jag börja fixa mig. Hoppas ni får en fin dag trots skit vädret.

Pusspuss

Lördes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0