Trevligt

Kom hem från stan för lite mer än en timme sedan. Vi hade det riktigt mysigt på E´toile. Åt en jätte god sallad och youghurt med nötter och bär. Riktigt mysigt ställe. Vi va där nog i två och en halvtimme och bara satt och prata om allt och inget. Adam kom också efter ett tag och umgicks lite.

Har även varit och hämtat tröjan som jag beställde från Ellos. Det va väldigt fin och tunn vilket kan va skönt nu till våren. Tydligen va det glittrig också vilket jag helt hade missat men det va inget som störde. Resten av kvällen ska jag nog spendera framför tvn. Måste måste måste verkligen vika mina kläder också. Allt ligger i en hög på mina stolar. Hittar fan ingenting.

Nu får ha en underbar kväll.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0